Vi er altid klar til at hjælpe
Ejer du en højtryksrenser og har brug for service? Så er du landet det rigtige sted.
Hos Aquila står vi altid klar at yde den nødvendige support, du har brug for, når du har brug for den, så din drift sikres og downtime reduceres.
Vi tilbyder service med:
- Et stærkt og erfarent back office, der tilsammen besidder mere end 75 års erfaring og er parate til at råde, vejlede og servicere 24/7.
- Et fuldt reservedelslager til alle maskiner. Så mangler du dele til din højtryksrenser, har vi den sandsynligvis på lager. Og vi afsender gerne, så I har det hurtigst muligt. Man kan således bestille delene leveret med ekspres. Sker det inden klokken 13 i hverdagene, kan det være fremme allerede næste dag i de fleste lande i Europa.
Kontakt os
For langt væk?
Er man langt væk fra vores hovedsæde eller én af vores forhandlere ude i verden, så er der heller ikke nogen grund til at være bekymret.
Med det eksterne styresystem PLC har vi hos Aquila mulighed for at installere Machine Web Control på vores maskiner. Det betyder, at du altid har en kvalificeret tekniker fra Aquila-netværket lige ved hånden. Uanset, hvor i verden du er.
Herigennem kan vi således tilgå maskinen eksternt og langt hen ad vejen finde frem til, hvad der eventuelt skal fikses, hvis uheldet skulle være ude.
Service i højsædet
Hos Aquila har vi altid sat en stor ære i at yde en kvalificerede og fleksibel service, der imødekommer vores kunder bedst muligt.
Derfor har vi også – som én af de få – faste servicebiler på vejene og teknikere i marken. Og vi er ikke blege for at tage et nærmere kig på en maskine, selvom den er produceret af en anden fabrikant.
Vi tror nemlig på, at man kommer langt med den rette support for den enkelte.
Så uanset om det er en maskine produceret af os eller fra en af vores konkurrenter? Om den er i stykker og har brug for akut reparation? Eller om den blot trænger til et tjek, en upgrade eller nye dele, står vi klar til at hjælpe.